Officemanager Amsterdam

Direct contact met Pienk

U bent op zoek naar een Officemanager Amsterdam voor uw organisatie?

U komt niet voor niets op de website van Pienk terecht bij uw zoektocht naar een officemanager Amsterdam.  Pienk is dé specialist in de bemiddeling van office professionals, waaronder officemanagers. En hoewel het kantoor van Pienk in Utrecht zit, hebben we ene enorme groot relatienetwerk in (de regio) Amsterdam.

Meerdere organisaties in Amsterdam gingen u dus al voor. Officemanagers voor zowel vaste banen als interim. Soms ook in combinatie: dan levert Pienk een interim officemanager die de periode overbrugt totdat de nieuwe, vaste officemanager gestart is. De interimmer werkt de nieuwe office manager ook in.

Bel snel 030 – 27 67 187 of vul het Contactformulier in. We nemen dan snel contact met u op!

U zoekt een andere office professional?

Als u geen officemanager zoekt, maar bijvoorbeeld een directiesecretaresse, een personal assistant (P.A.), een executive assistant, secretaresse of een management assistent, dan kunnen we u daar ook uitstekend mee van dienst zijn. Onze specialiteit ligt niet alleen bij officemanagers, maar bij alle secretariële vacatures!

Pienk, uw partner in het vinden van de perfecte office manager voor uw bedrijf. Wij begrijpen dat een office manager een cruciale rol speelt in het soepel en efficiënt laten verlopen van uw dagelijkse bedrijfsactiviteiten. Daarom bieden wij een uitgebreide en gepersonaliseerde wervingsdienst aan om ervoor te zorgen dat u de ideale kandidaat vindt die past bij uw specifieke behoeften en bedrijfsomgeving.

officemanager amsterdam

Wat heeft Pienk te bieden, naast officemanagers amsterdam

Onze dienstverlening begint met een grondige analyse van uw wensen en de vacature. Wij nemen de tijd om u, de cultuur van uw organisatie, de doelstellingen en de specifieke competenties voor de officemanager vacature te begrijpen. Dit stelt ons in staat om een vacaturetekst op te stellen waarmee we de werving- en selectieprocedure kunnen starten.

Presentatie van de Beste Kandidaten

Na de werving- en selectieprocedure presenteren wij u de beste kandidaten, compleet met een gedetailleerd rapport over hun vaardigheden, ervaringen en geschiktheid voor uw organisatie. Uiteraard ontvangt u ook het CV van de kandidaten en de salarisindicatie.

Waarom Kiezen Voor Pienk?

  • Ervaring en expertise: binnen Pienk is vele jaren ervaring aanwezig in het werven en selecteren van office professionals.
  • Persoonlijke aanpak: Pienk behandelt de werkgever én de werknemer heel persoonlijk. Het moet immers voor beide partijen een hele goede match zijn.
  • Succesvolle Plaatsingen: Pienk kent een hoog succespercentage in het vinden en plaatsen van gekwalificeerde office managers. Bijna 96% werkt langer dan een jaar bij de nieuwe werkgever of, indien het tijdelijk was, maakt de afgesproken periode naar tevredenheid vol.
  • Betrouwbaarheid en professionaliteit: wij hanteren een professionele en discrete werkwijze en waarborgen vertrouwelijkheid.

Bent u klaar om de perfecte officemanager voor uw bedrijf te vinden? Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij u kunnen helpen uw ideale kandidaat te vinden.

Direct een vacature plaatsen