Customer Service Medewerker

Direct contact met Pienk

Werving en selectie van een Customer Service Medewerker

Als uw organisatie behoefte heeft aan een goede customer service medewerker, of klantenservicemedewerker, dan is Pienk het Werving- en selectiebureau dat u daarbij kan helpen. Customer service medewerkers die het vak snappen, die uw klanten méér dan tevreden stellen of wellicht zelfs meertalige CS medewerkers, of met verstand van export documenten en/of letter of credit (LC’s),  Pienk kent de markt.

Pienk helpt organisaties aan Nederlandstalige of anderstalige customer service professionals op MBO+ en HBO niveau. Zo bemiddelen we vaak Engelstalige, Duitstalig en Franstalige Customer Service Reps.

Per vacature brengen we samen met u eerst in kaart hoe de functie eruit ziet en welk type het beste bij uw organisatie past. Vervolgens start de werving en houden we u op de hoogte van de voortgang.

Overigens is Pienk verder ook gespecialiseerd in secretariële vacatures, marketing & communicatie vacatures , administratieve vacatures, financiële vacatures en HR vacatures.

Zoek je een customer service vacature?

Als je direct naar de vacatures wil, ga dan naar vacatures.

Als je eerst meer wil weten over wat zo’n functie inhoudt, bel dan met Pienk of kijk op de nationale beroepengids.

Waarom kiezen voor Pienk?

Waarom Werving en Selectie bureau Pienk?

  1.  Pienk heeft expertise in het werven van Customer Service Reps en Klantenservice medewerkers. Met jarenlange ervaring in het werven en selecteren van klantenservice medewerkers begrijpen wij precies wat er nodig is om de juiste persoon voor deze cruciale rol te vinden.
  2. Groot netwerk: Ons uitgebreide netwerk van talentvolle professionals stelt ons in staat om snel de juiste kandidaten te vinden, te selecteren en voor te stellen. Wij hebben toegang tot zowel actieve werkzoekenden als latent zoekende kandidaten die perfect bij uw organisatie kunnen passen. Voor zowel vaste banen als tijdelijke (interim) invulling.
  3. Gedegen selectieprocedure: Wij hanteren een zorgvuldig selectieproces waarbij we niet alleen letten op de juiste vaardigheden en ervaring, maar ook op persoonlijkheid en culturele fit. We doen bijvoorbeeld ook referentiechecks. Zo bent u verzekerd van een medewerker die goed binnen uw team past.
  4. Tijdbesparend: Het wervingsproces kan tijdrovend zijn. Kandidaten reageren nl. niet snel meer zelf, maar moeten benaderd worden. Door ons recruitment bureau in te schakelen, kunt u zich blijven focussen op uw kernactiviteiten terwijl wij het intensieve werk doen. Wij nemen het volledige recruitmentproces van u over.

Succesgarantie

Wij hebben al vele bedrijven geholpen met het vinden van nieuwe customer service of klantenservice medewerkers. Lees de reviews op onze website om te ontdekken hoe wij anderen succesvol hebben geholpen.

Neem Vandaag Nog Contact Op

Bent u klaar om de nieuwe klantenservice medewerker te laten vinden door Pienk? Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Bel ons op 030 – 2767187 of stuur een e-mail naar info@pienk.nl en ontdek hoe wij u kunnen helpen.

Uw zoektocht naar de perfecte klantenservice medewerker begint hier! Benieuwd naar onze werkwijze bij Werving en Selectie

 

Direct een vacature plaatsen