
Op zoek naar een beschikbare secretaresse?
U zoekt een beschikbare secretaresse of andere management ondersteuner. Tijdelijk of voor vast? Met beide kan Pienk helpen.
Pienk is het Secretaressebureau in de Randstad en Midden-Nederland.
Wij zijn gespecialiseerd in de bemiddeling van secretariële vacatures en beschikken over een uitgebreide database met beschikbare (interim) secretaresses, management assistenten, P.A.’s etc. Daarnaast werven we specifiek voor uw organisatie de perfecte kandidaat, voor de vaste vacature of tijdelijke opdracht. Of uw organisatie nu in Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Brabant of elders is gevestigd, Pienk helpt u aan een uitstekende beschikbare secretaresse.
Onze Expertise
Bij Pienk richten we ons op een breed scala aan secretariële functies, waaronder:
- Directiesecretaresse
- Managementassistente
- Afdelingssecretaresse
- Office managers
- Personal assistant
- Executive assistant
Waarom Kiezen voor Pienk?
Allereerst omdat we de specialist zijn op dit gebied. We werven en selecteren de beste kandidaten voor uw vacature(s). Daarbij letten we goed op ervaring en competenties, maar houden we ook nadrukkelijk rekening met de match tussen persoonlijkheid / type van de kandidaat en de cultuur van de organisatie e’n de match met leidinggevende en team.
Het werven en selecteren heeft tijd nodig en daarnaast hebben de meeste kandidaten een opzegtermijn. Om die periode te overbruggen bieden we de interim optie aan. Op die manier hoeft u dus niet zonder secretaresse te zitten en loopt alles soepel door.
Ben je die beschikbare secretaresse?
En zoek je een secretaresse vacature? Kijk dan snel op vacature secretaresse.
Wij informeren u graag over de mogelijkheden die wij bieden voor tijdelijke vervanging. Bel snel 030 – 27 67 187 , wij bellen u binnen 24 uur terug.
Direct een vacature plaatsen